söndag 31 oktober 2010

söndag!

Idag så var jag med max en stund tills jag skulle dansa . sen så var jag med willan ,millan och smillan vi såg på film och smillan somnade men vi hade kul endå men sen så gick millan hem då vart det sådär men fortfarande så har vi skit kul :) jag och willan såg på lassie eller hur man stavar. man vart jätte ledsen :( när man såg på filmen men sen när filmen var slut så skulle vi göra så att smillan vaknar annars kommer hon inte hem ,men hon fick åka med några hem tillslut. sen så gick jag hem satte mig vid datorn tog mina mediciner och äter lite godis :) skit kul <3 (eller inte!)men har precis pratat med max han ska upp och jobba imorgon så han gick och la sig . ska väl göra det snart med :( <3 börjar bli lite seg så men puss på er och god natt<3



//fannie




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar